Alla inlägg under maj 2013

Av Evelina Gustafsson - 31 maj 2013 22:00

Håller på att kolla klart en anime serie Soul Eater är snart klar!

 bara tre avsnitt kvar C: men Soul Eater är så bra

så jag vill inte att det ska ta slut det är så spännade ;_;

Crona är min favorit hehe.. ^^

 


Av Evelina Gustafsson - 31 maj 2013 16:51

Verkligen varmt ute just nu hönt med fredag var presic ute :3
men just nu sitter jag och kollar på videos från YouTube... c:


har inte mycket att säga känner mig utråkade på bloggadet letar

även efter något nytt till bloggen förslag? nån.. nähh..


Söt Pamyu! ^^

 


Av Evelina Gustafsson - 30 maj 2013 23:21

Ska på museeum idag det ska

bli TRÖKIGT DX

Nej men vi ska gå igenom Medeltiden och allt sånt

dära för snart kommer det komma prov om medeltiden så

jag ska försöka inte somna..

speicllt på provet usch..

 

Av Evelina Gustafsson - 30 maj 2013 23:04

HAHAHAH VAD BARA TVUNGEN LITE ..KONSTIG JUST NU MEN HAHAHHAH

 

Av Evelina Gustafsson - 30 maj 2013 19:55

Just nu sitter jag och lyssnar på Musik på datan medans jag pluggar men tog en

paus hehe.. c:

men here GUD!!

för mig är det bara 10 dagar nästan kvar tills

SOMMARLOV YEY!!! C:

men idag i skolan måde jag sikt! vill inte att ni ska må

dåligt eller så kommer inte säga varför


Tur att det finns Musik som gör den både glad och lung (:



 


Tänkte göra tips på låtar från YouTube! <3

som jag gillar och både glad och så :D



Som jag inte har berättat tidigare så har jag alltid gillat My Chemical Romance

och denna låt är en av min favorit som dom har gjort ^^


och en annan låt så får mig lung är Trick and  (Treat Rin och Len)

jag blir faktiskt på något sätt glad av den *3*


Och denna låt som ni ser så är det soul eater men jag gillar kolla på den hära c:

fråga mig inte varför snälla ;_;


Och en nightcore som jag brukade lyssna på jätte mycket förut ! ;D


Visst kan man inte leva utan musik?

tänk dig ett liv UTAN musik


usch vill inte ens tänka den tanken CX ..

Av Evelina Gustafsson - 29 maj 2013 17:55

!!!!!!

Gud vad jag älskar Maid Loita dress

har faktiskt alltid gjort det och blev ännu mer intresserad av

japan av den stil börja tycka det var

väldigt intressant :3

men jah..

jag har hittat en sååå.... SÖT klänning gud

det är en Maid Lotia dress..

och par skor till den är ju bara för söt men gillar mest

den i rosa c8

   

GUD VAD SÖTA JAG DÖR!!!!! <3 <3

Vill ha en Maid Loita Dress >:3

Vill lixsom ha något kul på skolavslutningsfesten ^^


och vi har en grej vi gör varje år som säkert många skolor gör det är att vi har en sommar

fest eller vad man ska kalla det för när klass *** ska bestämma vilket tema vi ska ha vi ska..

medeltiden inte det jag hade hoppast för..


Av Evelina Gustafsson - 26 maj 2013 22:16

SRY FOR SENT INLÄGG ;_;

MEN JAG KÄNNER MIG ENSAM PÅ BLOGGEN.. c:

vene.. så fråga inte varför o.e

vet inte heller om jag ska ta en paus från bloggadet men nu

kanske ni tycker jag är lite konstig som börjar en ny blogg och sen vill ta blogg paus xD


nej men det är så mkt irl just nu.. t.ex handlar det om att köpa

"nytt" hus och sånt dära :P


men annnars har jag hamnat i en rund cirkel......

eller vad man kan kalla det för XC 

men det jag menar är att jag gör samma saker varje vecka!!!

förutom på helgerna men endå känns lång tråkigt..


Jag måste börja rita igen känner jag..

tror inte jag har ritat på över 3 veckor eller mer?? D:

hm..kanske ska börja med Mangan igen c:

Jahh .. det får bli så imorgon efter skolan ska jag sätta mig ner och

rita .w.

 

♥ Om mig ♥

Fråga nästan vad som helst!

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa anime är bäst?
 Lucky Star
 Soul Eater
 Kanon
 Clannad
 Naruto
 Har aldrig sett dessa anime series förut...

kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Pikachu - Wait

Ovido - Quiz & Flashcards