Alla inlägg under juli 2013

Av Evelina Gustafsson - 1 juli 2013 00:56

Hej  läsare o_o

tänkte skriva en sak joo... ehmm

min blogg börjar bli lite jah

FÖRSTÖRD owo 

för jahh.. den är lixsom helt crazy just nu
 c: vet inte vad jag ska blogga om och

så.. men jag tänker inte redera den jag kommer

lixsom designa om den helt :D

och sen kommer den bli helt
..... okej vete fan 

men om jag blir klar med header

så kommer jag lägga upp den idag (^.^) /



o.o

Av Evelina Gustafsson - 1 juli 2013 00:41

Hej har inte varit inne jahh... säkert på

över en vecka pågrund av vårat intrenet T_T

men men ..

Idag färgade jag håret blev så nöjd c:

kanske lägger upp en bild senare ;D
men jahh.. (o_o)
det blir lixsom ett snabbt inlägg för jag

vet inte vad jag ska skriva mera än detta LOL

 

Tidigare månad - Senare månad

♥ Om mig ♥

Fråga nästan vad som helst!

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilken av dessa anime är bäst?
 Lucky Star
 Soul Eater
 Kanon
 Clannad
 Naruto
 Har aldrig sett dessa anime series förut...

kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Pikachu - Wait

Ovido - Quiz & Flashcards